Welcome to my blog. Before anything,please respect my blog. Or else i will bite you :D
Neapolitan Ice Cream
I'm Back :D
Posted on @Saturday, June 23, 2012 with 0 cream.s
Assalamualaikum,hola. New looks again. Hewhew. Aku memang suke tukar-tukar skin nie. Although i know this skin is not cute enough but it looks simple. Simple is the best. Yeayy guys,i am matriculation student now. Muahaha. *Bangga ckit. I had been here for three weeks already. Banyak benda dah jadi kat sini and the good things is i got many new friends. Hoho. Roomates aku pun semua nye baik dan rajin-rajin. Mane tak nye boleh dikatakan tiap hari roomates aku yang gosokkan baju aku. Jangan salah faham yee. Bukan aku yang suruh tapi roomate aku yang volunteer nak gosok kan. HAHAHA. How luckyy i am. :D

Nak jadi budak matrik bukan senang adik oii. Masuk jee matrik takde nye istilah honeymoon. Hari-hari kena strunggle nak study. Assigment pulak banyak gilerrr. everyday class starts at 8 AM, and ends at either 4 or 5 PM. Then bila malam kena siap kan assigment dengan soalan tutorial lagi. Banyak pening maa. Tu lah daily life aku sepanjang duduk matrik nie. Kadang-kadang tu terasa jugak tension sampai aku fikir nak keluar dari matrik. Tapi bila aku cerita kat roomates aku diorang suruh aku stay sini sampai habis. Siap buat mimik muka sedih lagi. Pandai yee korang berlakon.


During weekend,biasa nye aku akan keluar dengan roomates aku pergi tasik. Tiap-tiap minggu memang aku akan pergi tasik sebab mase nie la aku boleh jumpe schoolmates aku. Mase cuti nie laa aku nak rehat-rehat kan otak aku yang serabut nie. Sometime kite kena spend time for ourselves right. Healthy come first dear. So sila laa jage kesihatan anda. Muahaha :D


Layout by chocolettha. Post title from owlala. Colors & Image Silence & 1950's Argyle.
FUTURE